Bel 020 363 8769
neem contact op

Onze Diensten

Met convertising combineren wij storytelling met krachtige advertenties. Wij vertellen de verhalen die relevant zijn voor jouw doelgroep. Zo brengen wij het beste van twee werelden samen en zorgen we dat de doelstellingen van jouw campagnes worden behaald.

Online advies

Voordat we campagne gaan voeren, organiseren we een brainstorm waarin alle relevante informatie op tafel komt. Hierin bepalen we niet alleen de doelstellingen, maar ook welke verhalen we gaan vertellen om deze doelstellingen te realiseren. We kiezen de juiste online netwerken en bedenken creatieve thema’s die aansluiten bij de beoogde doelgroep. Vervolgens maken we een content agenda én installeren we de vereiste pixels en overige meetinstrumenten om de campagne van A tot Z door te meten.

Storytelling

Bij SalesKracht geloven we in de kracht van storytelling. Elk merk, bedrijf of project heeft namelijk een uniek verhaal. Wij vertellen jouw verhaal door creatieve copy te combineren met aantrekkelijke foto’s of video’s. Wij werken met een eigen fotograaf en cameraman en produceren alles in-house, zodat jij daar geen omkijken meer naar hebt. Op deze manier sluiten alle uitingen in de campagnes naadloos op elkaar aan.

Online advertising

Met online advertenties laten we jouw verhaal landen bij de juiste doelgroep. Wij voeren campagnes via Facebook, Instagram, LinkedIn en Google. Analyseren data via Google Analytics of Custom Audiences en optimaliseren de campagnes aan de hand van A/B tests en de beoogde doelen. Ingezette budgetten verdelen wij naar ratio over de best presterende platformen. Middels een wekelijkse of maandelijkse evaluatie krijg je inzicht in de resultaten, zodat je altijd op de hoogte bent. Iedereen die bij SalesKracht adverteert, beschikt over de vereiste Google en Facebook certificaten. Zo weet je dat jouw budgetten in goede handen zijn.

Webcare

Vandaag de dag is het belangrijk dat er adequaat wordt gereageerd op berichten vanuit jouw community. Wij zorgen voor een snelle respons, zodat de fans zich gehoord voelen. Waar nodig schakelen we met de juiste contactpersoon binnen de organisatie van onze klanten om klantenservice te kunnen verlenen via social media. Op positieve berichten geven we een leuke reactie en op serieuze vragen proberen we een oplossing te vinden. We houden bij het formuleren van een antwoord altijd rekening met het volgende: zakelijk, empatisch, kort, effectief en persoonlijk.